Google Website Translator Gadget

onsdag 23 mars 2011

Succé

Min shopping igår kväll gav utdelning, jag hittade i alla fall 2 par mammabyxor! Ett par svarta och ett par beiga, båda typ lite tunnare chinos. Fina tyckte jag, och herregud vad bekvämt! Vilken skillnad det är när man slipper ha byxorna under magen (ser ju vidrigt ut dessutom) eller ännu värre, mitt på magen så att de rullar ner jämnt och ständigt och man går där och drar i dem hela tiden.


Annars inte mycket nytt... Har lite lätt värk i magen idag, känns lite som svag mensvärk. Brukar kännas ungefär såhär under eller efter en sammandragning. Troligen är det på grund av att jag gick betydligt mer än vanligt igår (och den här jäkla förkylningen har ju inte riktigt släppt ännu), jag märkte att jag hade mer sammandragingar än vanligt när jag kom hem igår kväll. Får försöka ta det lite lugnt idag och imorgon bitti är det dags för besök hos doktorn så jag får väl höra vad han säger då.

Ha en härlig onsdag <3

Inga kommentarer: