Google Website Translator Gadget

måndag 21 mars 2011

Lagen om alltings jävlighet...

Gaaaahhhh vad tröttsamt!! Nu längtar jag verkligen till lönen men i det här jäkla landet så får man ju inte den förrän den 10:e så jag får härda ut lite till. Let me tell you guys: Jag har ett enda par byxor kvar som passar, eller det är egentligen inte byxor utan vanliga tunna tights, och nu jäklar håller de på att spricka i skrevet! I skrevet, fattar ni? Det är väl ändå inte där jag växer?!! Herregud vad skrämmande, haha! Mammakläder är för dyrt att införskaffa just nu men jag kan ju inte gå med rumpan bar (eller? Kan jag?) så jag får väl se om H&M har några billiga tights som jag kan ha ett par veckor. Det är väl bara så typiskt, de kunde väl åtminstone väntat nån vecka med att spricka, haha!?

Inga kommentarer: