Google Website Translator Gadget

onsdag 16 mars 2011

God morgon!


Efter gårdagens bloggstrul är det en herrans oordning ibland inläggen. Jag publicerade alltså 3 inlägg igår men av oklar anledning så publicerades det första inlägget 2 timmar in i framtiden vilket gjorde att det hamnade överst hela tiden. Skit samma. Ni får läsa i fel ordning helt enkelt.

Hur som helst. Igår efter jobbet gick jag inom H&M's provrum bara för er skull. Provrum var det enda ställe jag kunde komma på där det fanns speglar och tillräckligt bra ljus för att kunna ta en magbild med mobilkameran. Fattar ni hur löjlig man känner sig när man står och fotar sig själv i ett provrum?


Posering med påklädd mage


Posering med halvstrippad mage, gravid vecka 26. Gör mitt bästa för att puta och framhäva den så mycket som möjligt, haha :)
Mer avklätt än så här blir det inte, mina vänner. Detta är ingen halvporrig fjortisblogg. (Mest för att jag ju faktiskt är typ 30. Och gravid. Inte så där jätte halvporrigt, alltså.)

Håll till godo, tjingeling!

Inga kommentarer: