Google Website Translator Gadget

torsdag 17 mars 2011

Good & bad

Idag har jag fått både lite goda nyheter och lite dåliga nyheter. Eller dåliga nyheter är väl att ta i, vi kan kalla det mindre bra nyheter.
De goda nyheterna är att alla proverna från i fredags såg jättebra ut så jag är frisk som en nötkärna! Förväntade mig i och för sig inget annat för jag mår kanon. Bortsett från den här jäkla förkylningen som gjort mig tvärdöv på vänster öra. Men det är bara en liten petitess i sammanhanget.
De dåliga nyheterna är att killen med min nya lägenhet mailade mig igår och frågade om jag kunde flytta in en vecka senare, alltså 8e april, han har strul med att bli klar i sin nya lägenhet. Det är ju tråkigt för att jag vill flytta nu nu nu men samtidigt är det rätt okej. Jag är ju i Sverige från 6-11 april så om vi kan komma överens om att jag bara betalar hyra från den 11e så funkar det bra för mig, då blir denna månaden inte riktigt lika fattig. Det enda är ju att jag måste sova hos nån kompis de 5 nätterna innan jag drar till Sverige och det är rätt drygt. Men 5 nätter är egentligen inte nåt att gnälla över.

Inga kommentarer: