Google Website Translator Gadget

tisdag 8 mars 2011

Internationella kvinnodagen

...är det idag. Och på min fina arbetsplats fick alla kvinnor blommor idag, det tyckte jag var fint!

Jag pratade med min fina Sabrina idag, jag grämer mig så sjukt mycket att jag missar hennes bröllop i Kroatien den 9 juli, jag har ju sett fram emot det galet mycket :( Men nu har i alla fall Sabrina och Matija bestämt att de ska åka ner till Kroatien 4 dagar i mitten på maj, för att förbereda för bröllopet, så då ska jag försöka följa med! Jag börjar ju min mammaledighet i mitten av maj (i Tjeckien får man inte jobba längre än senast till 6 veckor före förlossningen) och Sabrina och dem kör ändå förbi Prag på vägen så det hade ju varit en perfekt liten lillsemester för mig innan det är dax! Jag hoppas verkligen att jag fortfarande mår bra och kan hänga med dit när det beger sig.

Nu är det dax för lite broccolisoppa, puss & kram!

Inga kommentarer: