Google Website Translator Gadget

tisdag 5 april 2011

Tjohoooo :)

Nu är det bara ett halvt dygn kvar sen kommer jag!!
Verkar som att det eventuellt blir Köpenhamn imorgon kväll. Lite promenera på Ströget med Sabrina, Tisch, Anna och Nati, en kaffe med Chefen, äta middag på nån trevlig restaurang och sen köra till Malmö. Vi får se hur det blir, hade i alla fall varit mysigt :)
Tisch var förresten på ultraljud idag och fick reda på att hon har en liten flicka i magen, så roligt! Dessutom visade det sig att hon var 1 vecka längre gången än de tidigare trott så det är inte så himla långt emellan oss, jag är vecka 28+2 och Tisch är vecka 19+3. Åh imorgon, imorgon!! Då får jag se Tisch med lilla magen och Sabrina minus en massa kilon, spännande :)

2 kommentarer:

Sabrina sa...

Jag längtar till idag :) Pussss

Tish sa...

hihi såå roligt det ska bli att äta middag å umgås ¨bara prata å få se din tummie! wieee! ska bli så kul att få se Ninja sen me så spännande!

jag ska lägga upp en bild från ultraljudet på lilla tjejen =)

åhhh snart e du här!!!!!!!!! sååååå himla najs!

Pussssss på dig!