Google Website Translator Gadget

tisdag 5 april 2011

Härligt!

Jag måste bara skriva detta! Vet ni vad? Just nu känner jag mig helt otroligt nöjd, glad och lycklig. Jag har ett jobb som jag trivs med, med helt fantastiska arbetskamrater och chefer som ställer upp med allt i vått och torrt. Jag har super vänner här och i Sverige har jag lika superfina vänner och min älskade familj (lite för långt borta förstås...) Jag har en grym lägenhet i ett vettigt område, nära till en härlig park och 10 minuters promenad från jobbet. Jag bor i en stad med en miljö och ett tempo som passar mig som handen i handsken. Nu tänker ni "Ja men du är ju singel och gravid" och vet ni? Det passar mig helt jäkla perfekt det oxå. Jag är glad att jag väntar barn men någon som jag är så bra vän med som Russell. Och ska vi vara helt ärliga så kan vi väl alla vara överens om att jag är duktigare på att vara vän än i en kärleksrelation. Så kort sagt: Jag tror att just nu är jag lyckligare och mår bättre än någonsin! Är inte det en fin sak att inse på sin 30-års dag?

2 kommentarer:

Moster Sabrina sa...

awwww... Det känns super bra att höra att du mår så bra :) Det ska du göra, för det förtjänar du.. och detta med singel och gravid... det är inte din stil att gifta dig och sen skaffa barn osv. Detta är såå duu..
Och duuu jag älskar idg och är glad att du är en del av mitt liv :)
Pusssss

Tish sa...

det känns härligt att läsa att du är lycklig,glad och trivs som fisken i havet! vad mer kan man önska på sin födelsedag =)

är jätteglad och det ska verkligen bli roligt att träffa Ninja!!!

Hoppas du tar med dig lite sol idag =)

Pusss