Google Website Translator Gadget

fredag 29 april 2011

Drömmar

I morse hade jag mycket märkliga drömmar. I den första drömde jag att jag gick på toaletten och när jag satte mig ner så låg ninja i mina trosor, innesluten i en liten kokong. Jag kunde se honom tydligt genom kokongen, han tittade på mig med likadana gröna ögon som jag har och han var inte större än att han fick plats i min handflata. Jag skyndade mig till akuten för att få hjälp men när jag kom dit så var det ingen som tog mig på allvar, alla var upptagna med annat, det var skiftbyte, de skulle dricka kaffe osv... Fruktansvärt frustrerande och konstig dröm. Efter det hade jag en väldigt kort dröm, att det var dax för ninja att födas och mamma var där som min förlossningsläkare och även min bror Rikard var där. I stället för en normal förlossning så var det någon konstig framtidsversion där jag satt på en bänk och bredvid mig låg ninja i någon konstig akvariumliknande sak med en massa sladdar. Själva födelsen var helt enkelt att mamma lyfte upp honom ur akvariumet och snabbt drog ut en lång sladd från nacken på honom. Allt gick jättebra och snabbt och ninja var så fin och stark och frisk! Direkt efter kramade jag mamma och gav Rikard en puss på kinden innan han skyndade iväg för att han hade bråttom någonstans. Sen fick jag hålla ninja och ännu en gång tittade han på mig med likadana gröna ögon som jag har.
Nu är jag med andra ord extremt nyfiken på vilken ögonfärg han kommer att få så jag gjorde ett fånigt test på nätet där man helt enkelt skriver in sin ögonfärg, mamma & pappas ögonfärg, syskons ögonfärg och sen samma sak för partnern. Enligt denna genmodell så är det 20% chans att han får blå ögon, 30% chans för gröna ögon och 50% chans för bruna ögon. Jag håller tummarna för gröna!

3 kommentarer:

tish sa...

haha shit va kontsiga drömmar =) men det sägs att man drömmer mycket kontsiga grejer under graviditeten!

Ninja kommer vara jättefin!

Pussss

Sabrina sa...

Hahaha.. jag garvade läppen av mig när jag bröjade läsa, men sen insåg jag hur hemskt det måste ha kännts. Men så är det mitt lilla hjärta :) Ninja kommer vara världens finaste.. han har ju vÄrldens finaste mamma :)
puss min älskling!

Anonym sa...

Hej sis,

Slår vad om att han kommer ha blå ögon när han ploppar ur akvariet... :)

// Bro