Google Website Translator Gadget

tisdag 26 april 2011

Barnvagn

Nu har vi beställt barnvagn! I slutändan blev det den jag visat på bild tidigare. Efter att vi tittat på en halv miljon barnvagnar och konstaterat att det är omöjligt att se eller känna på dem vilket pris de har (man trodde ju på nåt sätt att en barnvagn för 25 000 Kc skulle vara uppenbart mycket smidigare och bättre än en för 8000 Kc men jag skulle nästan vilja säga att det är precis tvärt emot emellanåt) så var egentligen det enda vi konstaterade att vi ville att den skulle ha praktisk färg (alltså inget ljust som lätt blir smutsigt men ändå färgglatt), höj- och sänkbart handtag, uppblåsbara hjul , vara liten, smidig och lätt och framför allt SVÄNGBARA HJUL FRAM! Efter att ha provkört både vanliga, traditionella vagnar och de "cityvänliga" med 360 graders hjul fram så fattar jag inte hur någon i hela världen fortfarande kan köpa de traditionella. Fatta hur smidigt det är att kunna vända vagnen på fläcken du står utan att hålla på och krångla? Guld värt! Så nu väntar jag besked på när den kan bli levererad. Som tur är så är här inga 10-12 veckors leveranstider som i Sverige utan brukar variera mellan 2 dagar upp till 2 veckor beroende på val.
Okej, jag bjuder väl på bilden igen då :)

1 kommentar:

testing sa...

testing testing