Google Website Translator Gadget

fredag 1 april 2011

Min nya kärlek

Här är en bild på min nya kärlek, en söt, rosa Samsung NC10.


Pappa är snäll och kör och hämtar den till mig så nästa vecka när jag kommer till Sverige så är jag äntligen med dator igen :) Ska bli så skönt, jag fattar inte hur man kan leva utan dator.

Och idag är det fredag, en riktigt nice fredag faktiskt. Hämta nycklar ikväll och sen packa upp och installera mig i lägenheten. Lördag och söndag har de lovat mellan 21-24 grader varmt och strålande solsken så det blir nog inte så mycket tid spenderad inomhus. Jag tror nästan att traditionen med snö på min födelsedag kommer att utgå nu när jag bor här i Prag, våren kommer ju en aning tidigare här. Men jag kan inte påstå att jag hänger läpp över det ;)

Ha en härlig fredag alla godingar!

Inga kommentarer: