Google Website Translator Gadget

tisdag 19 april 2011

Plaskdax

Dobré rano!

Ännu en solig dag, härligt. Idag ska jag ta en sväng på Palladium (ett stort shoppingcenter) på lunchen. Jag behöver hitta nån billig bikini som passar nu när jag väger som en blåval. Igår när jag tog en liten kvällspromenad upptäckte jag till min stora lycka att de har en pool på konferensecentret/hotellet som ligger bara ett par minuters promenad från mig så ikväll ska jag dit och simma lite. Här ligger dessutom en blomsteraffär i porten intill och det  är oxå riktigt nice. Snittblommor är väldigt billigt här så nu kan man alltid (eller ofta i alla fall) ha en vas snittisar stående utan att man blir ruinerad, känns lite lyxigt. Just nu är det förstås tulpaner som gäller.

1 kommentar:

tish sa...

va mys det låter med bad vill oso..tänkte nu när man börjar få lite ont i ryggen kanske det kan vara bra med lite sån vattengympa el nåt =)

<3