Google Website Translator Gadget

tisdag 5 april 2011

THE BIG 30

Nu är jag gammal som gatan! Men det är alldeles utmärkt. Känns inte direkt som att någon 30-års kris lurar runt hörnet :)
Den bästa födelsedagspresenten blir onekligen att flyga till Sverige imorgon och få krama alla mina nära och kära, ska bli så himla roligt att träffa alla. Det känns som hundra år sen men det är faktiskt bara strax över 3 månader sen sist jag var hemma. Ca var tredje månad är nog ganska lagom för att flyga hem, dock blir det betydligt längre till nästa gång eftersom sommartrippen och hösttrippen får ställas in helt då jag antingen är höggravid eller har en nyfödd liten ninja... Så tyvärr blir nog inte nästa tripp förrän till jul, men jag hoppas att familj och vänner i stället kommer hit och hälsar på innan dess.


1 kommentar:

sabrina sa...

det kan du räkna med ska du se :)
Pussss