Google Website Translator Gadget

torsdag 14 april 2011

God morgon!

Trött som en liten bäver är jag idag, och tydligen ninja oxå för han var stilla och lugn som en filbunke i morse när klockan ringde. Det brukar annars vara startskottet för hans gymnastiska övningar. Klockan ringer = dags att börja öva rundsparkar och andra sköna kickar. Jag blev nästan lite orolig när han var så stilla som han var men nu efter min promenad till jobbet så är han lika livlig som vanligt så han var väl bara svårstartad.

Idag kommer det lite finbesök från Sverige, Limbo och Peter ska hit och göra stan osäker. Tråkigt nog är det ganska pissigt väder, grått och typ 13 grader. Men vad gör väl det? Det är aldrig dåligt väder på strippbarerna så de ska säkert uppskatta Prag ändå, haha! Jag tar dessutom på mig ansvaret att valla dem på de sedvanliga platserna som man "måste" se när man är i Prag; dvs. Pragborgen, Gamla stan, Karlsbron och eventuellt lite annat om vädret inte tänker vara allt för ostadigt. Men strippbarerna får de klara av på egen hand, känner inte riktigt att det ligger på min Topp 10 lista att göra  just för tillfället.

Inga kommentarer: