Google Website Translator Gadget

måndag 4 april 2011

Pingisbollen som blev en medicinboll

Den sista veckan har varit helt sjuk, jag har riktigt kunnat känna hur magen har växt och förändrats, liksom blivit klotrund och hård. Det är en väldigt konstig och helt oförklarlig känsla. Dessutom har ninja börjat kicka mina revben (oj så trevligt och behagligt...) så med andra ord växer han också som en tok. Det är ju en himla tur det, så det inte bara är jag som blir gigantisk till ingen nytta.

På onsdag flyger jag till Sweden, ska bli så roligt! Onsdag till torsdag spenderar jag i Malmö, ska bli kul att se fina Sabrina - om jag känner igen henne efter hennes mega viktnedgång, och Patrycja med bebis i magen, och givetvis även resterande Skandiawebare. Sen åker jag hem till älskade mamsen och papsen och till helgen blir det till att hälsa på brodra mi med familj. Någonstans ska jag också lyckas klämma in diverse kompisbesök....


Inga kommentarer: