Google Website Translator Gadget

söndag 24 april 2011

Hormonöverdos

Har varit dålig action här på bloggen de sista dagarna, I know. Men när man är ledig och det är 25 grader varmt ute blir all form utav datorverksamhet nedprioriterat.
Anyways, idag har varit lugnt och sansat. Russell hängde med och vi tog linbanan upp till Petrin hill bara för att när vi väl var där komma på att vi var skithungriga. Så då var det bara till att traska ner och gå på matjakt. Och glass så klart. Jag tror att gravid hormonerna definitivt börjar stiga mig åt huvudet nu. Dels börjar jag bli ritktigt tjejig. Typ tycker allting är så sött och gulligt och fint och bläääääää.... Russell sa till mig idag, när jag tyckte att en glass hade söt form (what??), "I never thought I would say this to you, but you are acting really girlie". Hahahaha, välkommen personlighetsförändringar! Det andra tecknet på hormonförgiftning  måste vara de plötsligt, akuta och hysteriska skrattattackerna jag fått. Nu senast idag när jag såg en vuxen kvinna med ett par spindlar på sina jeans, alltså ett tryck med spindlar. Det såg helt klart ut som såna där tryck man fick i Kalle Anka, som man strök på med strykjärn. Oj oj oj, jag gapskrattade åt det i lätt en kvart. Kan faktiskt inte låta bli att fnissa lite nu när jag tänker på det.... Önskar att jag tagit ett foto på det, ni kan inte förstå hur fantastiskt det var. Kan i och för sig vara som jag har fått solsting också.

Inga kommentarer: