Google Website Translator Gadget

måndag 4 april 2011

Bläää...

Jag mår minsann lite illa. Fy vad drygt, sånt brukar inte jag hålla på med. Tror i och för sig att det är för att jag är riktigt trött, vaknade vid två i natt och kunde inte somna om så jag låg och tittade i taket till nån gång efter halv fem. Så typiskt mig att envist bara ligga kvar och glo i stället för att gå upp och göra något annat en liten stund. Jag inbillar mig att det är större chans att somna om ifall jag bara ligger kvar där... och vänder och vrider på mig... och blir mer och mer irriterad.... och mindre och mindre avslappnad... Inte särskilt effektivt.

Vad tycker ni om nya bloggen? Den är inte klar men ni kanske i alla fall har någon uppfattning om den verkar bättre eller sämre?

4 kommentarer:

pappa sa...

Trodde du lärt dig av mig, att det inte är någon höjdare att ligga och spralla i sängen när man inte kan somna. Lika bra att stiga upp efter en kvart. Nästan så jag längtar till att få stiga upp en sommarmorgon kl 04, sätta på kaffe, hämta tidningen och käka frukost till soluppgången på altanen. Knäpptyst ute, tills fåglarna kör igång med sina serenader.
Nya bloggen blir säkert bra. Varken bättre eller sämre. Kanske snabbare.
Sluta nu må illa utan må så gott.
/kram

Moster Sabrina sa...

Hej Miranda panda :)

Stackars lilla dig!!!! Jag tycker så synd om dig! OCh du jobbade igår ?
Bloggen är jättefin :) fräsch :) och mycket finurlig :) hihi... NU ses vi IMON kan du för stå det ?

Och Älskling!
Grattis på födelsedagen min lilla panda :)
Jag önskar dig all lycka i världen, jag önskar dig det bästa som finns i världen... hoppad du får en superb dag :)

Miranda sa...

Papsen, jag önskar verkligen att jag kunde njuta av det men det går bra bara bra på helgen, när man vet att man har en hel arbetsdag framför sig är det tyvärr bara stressande:(

Sabrina, tack :) Ja, imorgon ses vi, myyyys!

Tish sa...

gumman bloggen är jättefin verkligen..så fin harmonisk bakgrundsbild!! i like!

Nu är det massa inlägg jag ska läsa som jag missat wieee! å idag ses vi! så kul det ska bli.

Pusss / Tish