Google Website Translator Gadget

tisdag 19 april 2011

Modeblogg igen

Eftersom vi har fått akut sommar här så har jag inventerat min garderob efter sommarkläder som passar nu och gärna en stund till. Till min stora lycka hittade jag faktiskt 6 stycken klänningar som jag definitivt kommer kunna använda hela eller i alla fall nästan hela tiden. Utöver dem hittade jag oxå 2 stycken sommarkjolar i trikå så det enda jag behöver för att komplettera är lite billiga linnen och toppar (de jag har i vanliga fall är nu antingen alldeles för korta eller för tajta för min tjockismage) sen ska jag nog klara mig utmärkt.

Titta här vad fin denna klänningen blev med gravidmage!





 Med eller utan bälte på denna??




1 kommentar:

Sabrina sa...

den långa klänningen är super fin :) aww den sitter så fint på dig!
Den nedersta är oxå super fin, men jag tycker mer om den utan bälte :)
Pusss