Google Website Translator Gadget

söndag 24 juli 2011

Söndagsmiddag

Vilken härlig kväll vi har haft!
Jag bjöd med några av mina fina vänner på en lång, härlig söndag middag idag. Jag, Russell, Viggo, Magda, Jiri, Hana och Iwona satt på bakgården till en av mina favorit restauranger från 18.30 fram till nu och bara traggade skit och hade det supertrevligt, längesen jag skrattade så mycket som i kväll. Och mysiga Viggo underhöll alla med sin närvaro tills han somnade som en liten stock i allt stoj och stim. Precis som det ska vara, underbart!

Finaste Magda kör lite barnvagn

Russell, Hana, Jiri, Magda och Iwona


Iwona och SuperViggo

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej
Var ett tag sedan jag tittade in men nu är jag uppdaterad :-) Vad stor han blivit! vår bebbe har också tydligen blivit större, men jag tycker inte jag ser det när jag är med honom hela tiden. Men tydligen 3 cm. Vi måste gå över på 4 månaders kläder, lite tråkigt på ett sätt för vi hade så fina nyfödd-kläder som vi aldrig fick en chans att använda. Får bli på nästa barn :-)
Jag tycker de där napparna är så roliga :-D Vi har också några sådana till Loke och jag kan inte låta bli att tycka att det påminner om när lammen tystnar. Haha! De är så stora på de när bebisarna är så små. I Sverige har ju nästan ingen napp på sina nyfödda, men eftersom vi flaskmatar Loke så har vi det. Han kan tydligen få större sugbehov av att flaskmatas.
Hoppas allt är bra med er! Viggo är skitsöt, har sin mors ögon va?
/Lisa