Google Website Translator Gadget

lördag 30 juli 2011

Badbuse!

Viggo är galet förtjust i att bada, det är så mysigt. Var gång man häller vatten över magen på honom så smajlar han stort och nästan skrattar. Jag är helt säker på att första gången han skrattar kommer att bli när han badar. Ååååh vad jag längtar efter att få höra det skrattet!
Han börjar förresten bli en stor kille! Han har växt ur de allra minsta "Newborn" kläderna så det är bara 0-3 månader som gäller nu. Jag blir väldigt kluven när det gäller känslorna för det... Samtidigt som jag längtar efter att få höra honom skratta, se honom krypa och gå och höra honom prata osv, så vill jag samtidigt ha kvar min mysiga lilla bebis med de små, små händerna och fötterna... Jag förstår helt klart varför folk med lite äldre barn längtar efter ännu en liten bebis :)

Förresten, Russells föräldrar ville väldigt gärna att vi alla tre kommer till Skottland innan jul (jag tar ju med med mig Viggo till Sverige över julen så de får inte träffa honom då) så det ska vi göra i november. De har samlat flygpoäng så vi har en resa betald redan och så bjuder de på den andra som en julklapp. Jag ser verkligen fram emot att se Skottland, har en bild i mitt huvud av en massa gröna kullar så långt ögat kan nå. Spännande. Jag kanske till och med lär mig att dricka whisky? Haha, knappast....

Nu ska jag kolla film och mysa med finaste Viggosen! Chip chip!

Inga kommentarer: