Google Website Translator Gadget

fredag 1 juli 2011

Premiär

Idag har det varit många premiärer. Vi hade tid för första kontroll hos Viggos doktor klockan 10 i morse, så det innebar premiär för att ha en tid att passa med bebis, premiär för barnvagnstur, premiär för att åka spårvagn, premiär för att åka rulltrappa med barnvagn, premiär för att fika på stan och en massa andra små premiärer av alldagliga saker som verkar helt livsfarliga när man har en nyfödd liten bebis. Men allt gick riktigt kanon och allt var super med Viggo. Jag var också på en snabb visit hos gynekologen för att kontrollera snittet och få ett nytt recept. Det var de första 10 minuterna utan Viggo, helt sjukt jobbigt kändes det! Men vi överlevde det båda två så evetuellt kanske jag kommer låta honom flytta hemifrån sen när han fyller 40.


2 kommentarer:

maminka sa...

Det var många premiärer på en gång....men det där med flytten vid 40, det önskar jag att jag hade fått vara med och uppleva!
Kramisar till er alla

Anonym sa...

hehe vad gulligt! Tänk att jag har en sån där liten skrutt i mig. Kan knappt föreställa mig. Jag som knappt vet vad ordet "bebis" innebär kommer snart vara lika besatt som du av in lille bebbe. Man blir ju det har jag hört. Det ska bli så spännande. Och jag är såååå avis på dig som redan har din hos dig. Jag går och lunkar i 30 graders varma fuktiga göteborg och bara väntar och väntar. Men det är himla kul att läsa din blogg och se vad man kan vänta sig :-) hoppas mine lika snäll som din.