Google Website Translator Gadget

lördag 2 juli 2011

Baby brain, baby brain, baby brain....

Herregud vilken otrolig klyscha hela jag är!
Det är tydligen ingen överdrift överhuvudtaget att ögonblicket man blir mamma är samma ögonblicken som all ens fokus hädanefter endast ligger på bebisen. Idag var jag och Viggo ute på en kort promenad i barnvagnen och jag hade så klart med mig allt viktigt (och lite till) som rörde Viggo. Dock glömde jag själv att lägga ner plånboken i handväskan. Och mobilen. Och nycklarna. Helt sanslöst, jag går ALDRIG hemifrån utan plånbok, nycklar och mobil. Löjligt är det. Idag kan jag inte ens skylla på dåligt med sömn ju.

2 kommentarer:

pappa sa...

Ahhh, men lilla gumman, du börjar ju bli riktigt mänsklig:-)
Kram

Miranda sa...

Hahaha, men jag vill inte vara mänsklig och det betyder att man är så här virrig:)
Kramis!