Google Website Translator Gadget

söndag 17 juli 2011

Den lilla terroristen...

I natt blev det inte mycket sömn, den lilla terroristen bestämde sig för att vara klarvaken mellan 3.30 och 7.30. Men jag ska inte klaga, det är första gången han varit så besvärlig på natten. Och så är han ju så söt så man kan ju inte anant än förtrollas av honom ändå :) 

Min amerikanske vän Jonathan flyttar tyvärr till Canada på torsdag så han hade en liten "hej då-picnic" i Letna igår kväll. Vi var där några timmar med Viggo och det gick jättebra, och alla var förstås helt betagna av honom. Så klart. Han är ju det finaste som finns.






Himla tråkigt just nu, det är väldigt många av mina vänner som lämnar Prag. Jonathan till Canada på torsdag, Matt och Hanna till London i september, Mathieu och Lucia till Singapore i augusti...  Men så är det i Prag, folk kommer och går hela tiden och på sätt och vis är det är en del av charmen. En del av ens umgänge skiftar ständigt och man lär känna människor över hela världen. Sen finns det så klart en del av umgänget som är bofast här, annars hade man ju blivit knäpp.

Nähä, nu hör jag hur den lilla grodungen snackar lite så jag ska gå och mysa lite med honom. Hej så länge!

Inga kommentarer: