Google Website Translator Gadget

tisdag 12 juli 2011

Ahoj!!

Har ni haft en bra dag?
Vi har haft en kanon dag. I förmiddags tog jag och Viggo en låååång promenad, sen tog vi en tur till Flora shoppingcenter och spanade in rean. För första gången på länge så köpte jag något till mig själv :) 2 jättefina klänningar för totalt 260 kronor, najs!

Nu ikväll var jag och Russell (och Viggo så klart!!) ute och åt en bit mat med Mathieu och Lucia, himla trevligt. Jag har inte träffat Lucia på flera månader så vi hade en massa catching up att göra.

I morgon blir det kika på lägenhet i Divoka Sarka samt hämta Viggos födelsebevis. Torsdag är det dax för doktorn plus att jag ska kika på en lägenhet i Strasnice. Hade varit trevligt att bo där oxå, nära till Magda och Jiri :) Fredag ska jag på Babies Coffee Morning i Havlickovy Sady, helt enkelt baby cafe för expats som jag. Ser jag verkligen fram emot. Och nu? Dax att nanna kudden.
Natti natti!

Inga kommentarer: