Google Website Translator Gadget

tisdag 19 juli 2011

Jisses!!!!

Alltså, jag måste berätta något helt galet...
Alldeles nyss ammade jag Viggo och sen lade jag honom på magen (jaaaaaa på magen!!) i spjälsängen och satte på andningslarmet. Han brukar sova lite längre vid den här tiden så då brukar jag passa på att fixa lite. Jag lade alltså ner honom och sen gick jag in på toaletten för att slänga in lite tvätt i maskinen....och när jag kom ut låg han på rygg och tittade på mig!!!
Hur är det möjligt?!
Han är ju inte ens fyra veckor gammal?!
Det är ju helt galet!! Jag vet att han är stark, han har inga problem att själv hålla upp huvudet även om det är lite vingligt, det har han klarat sen han var bara någon dag gammal. Men att vända sig från mage till rygg när han bara är 25 dagar gammal? Det kanske bara var engångsföreteelse? Det är ju helt crazy oavsett...
Vilken fantastisk liten kille jag har <3

UPPDATERING: Han gjorde det igen nu!! Kan ni fatta det? Jag kan inte fatta det, haha! Så jäkla häftigt!!

2 kommentarer:

Maminka sa...

Hallå gumsan,

han tränar förstår du väl! Han vet att hans mamma inte tänker släppa honom förrän vid typ 40-årsåldern och då ska han vara vältränad så han kan bryta sig loss, åtminstone när han är 30!!!
Håller ändå med dig att det var häftigt....duktig kille.
Kramisar

Miranda sa...

Hahaha, mmm så kanske det är :)
Kramisar!