Google Website Translator Gadget

måndag 4 juli 2011

Mina fina arbetskamrater

Idag har jag och Viggo haft en mysig förmiddag. Magda kom hit redan vid 9 i morse och så åt vi frukost i lugn och ro. Sen tog vi en promenad till mitt jobb där vi hängde en bra stund och traggade skit.

Mina underbara arbetskollegor och chefer hade haft två stycken International Food days, medan jag låg på sjukhuset, där alla lagat mat från sina hemländer och sedan sålt det till alla som jobbar i det kontorskomplexet vi sitter i. De hade fått ihop över 8000 kc som de ville ge till Viggo!! De är verkligen helt fantastiska!! Salina, min högsta chef, var den  som kommit på hela idén och hon hade tryckt upp affischer och jättefina kockmössor och allt, så fort jag fått bilderna ska jag lägga upp några här. Viggo har sån tur att ha så många fina människor i sin närhet nu när han inte har så mycket familj i närheten.

Efter vår visit på jobbet så gick vi till Rossmann och shoppade lite blöjor, regnskydd till vagnen, solcreme och annat krafs. Sen blev det lite lunch på en italiensk restaurang innan vi lämnade Magda och traskade hem igen. Så nu sitter vi här och myser. Viggo käkar och jag slötittar på Vänner, fast mest tittar jag förstås på min fina lilla kille.

1 kommentar:

maminka sa...

Hej tjejen,

det får man verkligen säga att det är fantastiska arbetskamrater!
Låter som ni har haft en underbar dag....önskar att vi också hade varit där!
Kramisar