Google Website Translator Gadget

torsdag 15 september 2011

Tandläkare

Av någon anledning är jag fullkomligt livrädd för tandläkare. Jag vet egentligen inte varför, jag tror inte att jag haft någon sån där klassisk mardrömsupplevelse och jag är ju verkligen inte rädd för läkare, sjukhus, sprutor osv. Nu har i alla fall den dagen kommit då jag verkligen måste gå till en tandläkare eftersom jag har, för första gången i mitt liv, tandvärk. Varför jag har tandvärk tänker jag inte berätta för det är så jäkla självförvållat att det är patetiskt, men nu får jag alltså stå mitt kast.

Tandvården i Tjeckien är välkänd för att vara av mycket bra klass. Många åker hit från bland annat Sverige för att den är så bra och samtidigt något billigare än i Sverige. Det som jag tycker är bäst är att alla verkar erbjuda lustgas eller till och med sedering och narkos om man är riktigt rädd. Vilket jag ju är. Som fan. Ha ha. Ha.

2 kommentarer:

Pappa sa...

Eftersom du inte tänker berätta varför du har tandvärk så får väl jag göra det.
Du fick en rak höger av Viggo. Hahaha

Miranda sa...

Hahaha, jag önskar att det var därför men inte den här gången :)