Google Website Translator Gadget

tisdag 20 september 2011

Jag är så duktig!!!

Jag är så stolt över mig själv för att jag gick till tandläkaren igår fastän tandvärken hade försvunnit. Nu tänker ni säkert att det är väl inget för en vuxen människa att vara stolt över men jag tror inte ni förstår hur rädd jag är för tandläkaren. Man kan säga att jag hellre får ett kejsarsnitt eller bryter ryggen än går till tandläkaren. Det är ju nämligen ungefär en miljon gånger lättare att hantera fysisk smärta än den fruktansvärda psykiska påfrestningen det är hos tandis. Tycker jag i alla fall.

Hur som helst, jag trodde att jag skulle vakna som ett vrak idag Jag hade ganska ont när jag kröp till kojs så jag förväntade mig inte mycket sömn. Underbart nog sov jag utan problem och idag gör det inte alls ont, bara lite träningsvärk i käken när jag försöker gapa.

Så nu blir det lite kaffe och bus med han den lilla tokiga ungen som har en massa morgonenergi!

2 kommentarer:

Pappa sa...

Bravo lilla gumman, hurra!
Om du sedan tar för vana att gå på kontroll/undersökning varje år kommer du att upptäcka att problemen blir allt mindre.
Kram

Miranda sa...

Ja det ska jag definitivt göra, jag vill ju vara en bra förebild för min lilla grodunge :)

Kram!