Google Website Translator Gadget

måndag 5 september 2011

Fest x 2

Idag packade jag upp alla mina hudratrettiofyra miljoner kokböcker och sedan dess har jag suttit klistrad och bläddrat i dem, en efter en. Jag har verkligen saknat att titta på alla härliga bilder och läsa alla invecklade, spännande recept som jag sen aldrig följer, men dock använder som inspiration.

Lillgrodan har haft bajsfest idag. När jag skulle byta hans blöja så tyckte han väl att det var skönt att få ligga med rumpan bar så han passade på att bajsa ner sig själv, mig, skötbordet, handduken och badrumsmattan. Nu funderar jag på hur jag ska hämnas detta. Kanske ta lite pinsamma bilder att använda på hans studentplakat när han går ut skolan?

2 kommentarer:

Maminka sa...

Ja, du lilla mamsan, det är Viggos sätt att ge igen för all maginfluensa som har varit den sista tiden! Kan pappa och mamma så kan jag på mitt vis.
massor med kramisar

Anonym sa...

haha! känner igen det där. Vi kallar Loke för fribajsaren :-P (efter Solsidan) haha!
Härmodagen fick jag bajs på heeela tummen när jag lite fint skulle kolla om han hade bajsat, det hade han!! Haha! Sen följde Rikard med femtioelva "eeuuuh eeeuuuuh"
kram på er