Google Website Translator Gadget

fredag 30 september 2011

Bokat!

Tjoho, nu är julflyget bokat!! Ska bli så mysigt att fira jul med lillfisen och heeeela la familia, längtar massor nu.

Vi kommer till Sverige redan 21 december så jag tänker mig att gå på stan i Hässleholm en liten sväng.... med barnvagn!!? Det kommer att kännas helt sjukt konstigt...

Russell frågade mig vad han borde se eller göra nu när han ska uppleva Das Schweden men jag kunde inte komma något särskilt alls. Får fundera lite på det, nåt måste det ju finnas att titta på? Har de kanske julmarknad på Hovdala slott? Det skulle ju kanske kunna ses i så fall.

Jag har också hört att det är problem att kommentera på bloggen men allt verkar fungera som det ska här så jag vet inte riktigt vad jag kan göra. Ni kan väl testa att kommentera och om det inte fungerar så maila mig och beskriv problemet på czechmyninja@googlemail.com. Tack tack!

Inga kommentarer: