Google Website Translator Gadget

måndag 12 september 2011

The guuuuurrrrrrls

Ååååh katten, så trevligt jag haft det i kväll! Jag och Viggosen åkte in till stan ganska tidigt och så traskade vi runt där lite och fikade lite och myste lite och lallade lite. Perfekt. Sen vid 18 mötte vi upp Russell som tog med sig grodan hem och jag träffade Magda, Hana och Baska. Vi gick till Bohe(my)ha på Tescos takterass och satt och njöt av vin och snacks i kvällssolen.

Mycket tjejigt snack blev, haha! Sen avslutade vi med ett par drinkar på Al Capone's, en fantastiskt trevlig måndag. Jag messade bara för att höra om min älskling en enda gång (och då sov han så klart som bebis, bokstavligen) och den enda gången jag kände mig obekväm var på spårvagnen hem för då kom jag hela tiden på mig själv med att leta efter vagnen, haha! Det var ju första gången efter flytten som jag åkt spårvagn själv hit, utan vare sig vän eller bebisvagn närvarande. Men det gick alldeles utmärkt det också. Så klart.

Nu blir det soooova för hela slanten!

Inga kommentarer: