Google Website Translator Gadget

måndag 12 september 2011

Måndag igen

Jaha, så var det måndag igen. Det är helt sanslöst vad fort tiden går, jag som oroade mig för att jag skulle tycka att tiden släpade sig fram nu när jag inte jobbar men så är det definitivt inte.

Lillgrodan tar en liten tupplur och jag sitter med en kopp kaffe och läser lite nyheter. Otäckt med det där planerade terrordådet i Göteborg. I övrigt verkar det varit rätt lugnt på 9/11 10-årsdag (som för övrigt också är min älskade pappas födelsedag!).

I kväll ska jag träffa Magda och dricka lite vin i solen. Jag och Viggo tar spårvagnen till stan så att vi är där vid 18 när Russell slutar jobba och så tar han med sig grodan hem så att jag och Magda kan relaxa. Inte för att jag relaxar så mycket utan Viggo men jag måste ju faktiskt öva mig lite på det. Och Magda brukar vara duktig på att tragga så mycket att man glömmer allt annat, haha :)

Inga kommentarer: