Google Website Translator Gadget

lördag 27 augusti 2011

Jag vet att ni saknar mig

...när jag inte bloggar. Men ha lite överseende med mig, det är mycket nu. Mappa var ju här i veckan (myyys!) och idag är första natten i nya lägenheten, så jäkla gött :) Vi skulle egentligen flyttat igår men Russell hade maginfluensa så han har förstås varit lagom matt idag också. (Som tur är klarade jag och Viggo oss undan det.) En miljon lådor som ska packas upp och alldeles för lite tid. I morgon är det Ryan och Louise's bröllop och måndag till torsdag kommer Elsa. Sen efter det, mina vänner, så LOOOOVAR jag att det blir reda med både bloggning och uppladdning av nya Viggo bilder på hans fotosida. Promise.

1 kommentar:

Lisa Olson sa...

Jag har överseende. För jag är preciiiis likadan. Hur kan en liten bebis ta så mycket tid egentligen. Den tiden som man har över så gör man ju annat än att sätta sig vid bloggen också. PLUS att när killen är hemma så vill man ju umgås.

Massa kramar