Google Website Translator Gadget

torsdag 11 augusti 2011

Hönsmamma

Igår kväll var vi som sagt och kollade på när Russell och hans jobb spelade Soft ball turnering. Det var så klart utomhus och det var verkligen oväntat kallt. När jag och Viggo åkte från Prag var det kanske runt 20 grader och molnigt så jag klädde honom ganska varmt, men när vi kom fram till Vypich där turneringen var  så var det max 13 grader. De spelade dessutom på ett öppet fält  där det blåste ganska friskt så det var riktigt kyligt. Jag och Viggo fick åka hem redan efter en och en halv timme.
Nu på morgonkvisten så hostade Viggo lite, typisk torrhosta lät det som. Han hostade typ en gång per halvtimme och jag tänkte först ringa doktorn direkt när de öppnade men sedan vi gick upp vid åtta har han inte hostat alls, han har inte feber och är inte gnälligt utan skrattar, fnissar och är sitt vanliga soliga jag... Så jag tror att jag avvaktar lite...... Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Pappa sa...

Att du ska ha lite mer kläder med till honom nästa gång du ger dig ut på såna äventyr. Fast de vet du redan.

Miranda sa...

Hahahahaha. Jo men tack för det tipset.