Google Website Translator Gadget

tisdag 30 augusti 2011

Jag är helt fenomenal

Vad är det med mig? Varför tajmar jag in alla sjukdomar till när jag har folk på besök? Elsa kom igår. Idag har jag sinnessjuk maginfluensa. Vill inte tänka på hur många gånger jag har spytt idag... Jag vet heller inte vad jag hade gjort om inte Elsa hade varit här och kunnat hjälpa mig med Viggo, jag har varit helt febrig och däckad mellan kräkningar och toalettbesök. Nu har jag äntligen fått behålla lite vatten i mer än en timme, hoppas att det betyder att det har vänt nu. Oavsett - nu är det läggdax för mig och lillgrodan, min kropp klarar inte mer idag.

1 kommentar:

Maminka sa...

Verkligen maximal otur lilla gumsan...men du var frisk när vi var där och det är vi tacksamma för! Ge Elsa en bamsekram från mig och fortsätt krya på dig.
Massor med kramisar till dig och lillgrodan