Google Website Translator Gadget

måndag 14 november 2011

Whisky

Ahoj!
Jag och Viggo är precis på väg ut, vi ska till ambassaden och hämta passet. Om sex dagar bär det av till Skottland, tjoho!
Jag har fått komma med önskemål på vad jag vill se och göra och så klart sa jag att jag vill besöka ett whiskydestilleri för lite whiskyprovning. Inte för att jag är speciellt förtjust i whisky men man MÅSTE ju när man är i Skottland. Jag vill också se det skotska höglandet, kan tänka mig att det är precis lika vackert som man tror. Vi kommer att vara mestadels i Glasgow men åtminstone en dag blir i Edinburgh. Jag skulle så klart vilja åka till Loch Ness och hälsa på Nessie men jag har hört rykten om att hon har semester just då, så det hoppar vi nog.

Nej, nu skriker Viggo att han vill ha sitt pass! Hörs senare.

Inga kommentarer: