Google Website Translator Gadget

måndag 28 november 2011

Glasgow

Onsdagen slappade vi på förmiddagen och på eftermiddagen tog vi tåget till Glasgow. Vi var väl där runt 13 och vid 16 skulle vi träffa lite folk för att käka med middag så tanken var att vi skulle strosa runt lite först. Tyvärr regnade det rätt kraftigt så det blev inte så mycket strosande. Några random foton blev det, fast det är regndroppar på linsen på de flesta av dem.




För att komma undan regnet pausade vi lite på en mysig pub. Jag försökte fota men det var så mörkt :(



Skrämde nästan livet ur Viggo när jag tog ett foto med blixt på honom, hahaha!


När man säger Skottland tänker alla på snubbar i kilt. I verkligheten är det ju inte så att folk springer runt med kilt vareviga dag men jag lyckades springa på en snubbe som klätt sig fint i kilt för att ta en öl på puben! Han var snäll och poserade med mig och Viggo.


Vid 16 mötte vi upp folket på Stravaigins och åt och hade det supertrevligt. Jag åt så klart haggis med neeps and tatties, alltså haggis med rotmos och potatismos.

Viggo & Gordon

Viggo och Gary

Viggo & Dave
Viggo & Iain

Inga kommentarer: