Google Website Translator Gadget

onsdag 30 november 2011

Onsdag igen

Go'morron världen!

Och så var det onsdag igen. Idag blir det doktorsbesök med lillknodden, sista vaccinationen för första året. Efter det ska vi träffa Russell för lunch och gå till Česká pojišťovna för att fixa livförsäkring.

När vi flydde landet för 1½ vecka sen så var det fortfarande smogigt här men nu är den helt borta. Strålande solsken på dagarna och iskalla stjärnklara nätter, härligt!

Ooooh, nu kom jag precis på att jag glömt berätta för er om mina storslagna planer! Jättespännande är det men tyvärr får ni vänta tills i eftermiddag för nu måste jag klä på trollungen så vi kommer iväg i tid.

1 kommentar:

maminka sa...

Kom igen gumsan, nu är jag så nyfiken så jag håller på att smälla av!!!!!
Massor med kramisar