Google Website Translator Gadget

onsdag 30 november 2011

Det man inte har huvudet får man ha i benen

Viggo skulle inte alls till doktorn idag. I morgon däremot. Men försäkringen fick vi fixat i alla fall.

Jag lovade ju att berätta om mina storslagna planer... Jo, jag håller på att udersöka hur man startar
 företag här, jag är nämligen sugen på att öppna en liten leksaks- och barnklädesaffär! Det finns väldigt många skandinaviska (särskilt danska) barnklädesmärken som jag inte har sett någonstans här, så då tänkte jag att jag får väl helt enkelt börja sälja dem :)
Vad tror ni om det? Än så länge är idén bara i sin linda, det är mycket att kolla upp och fixa. Den största anledningen är faktiskt att jag inte är jättesugen på att ha Viggo på dagis hela dagarna. Både jag och Russell jobbar 9-18 så det skulle ju innebära mer eller mindre all tid som Viggo är vaken.
Som sagt, än så länge är det bara en idé, om det blir något återstår att se.....

4 kommentarer:

maminka sa...

Mamsegumsan, egentligen inte så dum idè! I början behöver man inte ha öppet hela veckan och när du har kommit igång kan du faktiskt ha Viggo i "affären"...eller? Låter bra tycker jag i alla fall!
Massvis med kramisar

Miranda sa...

Ja precis, det var precis så jag tänkte :)
Massor med kramar!

svensson sa...

perfekt då kan jag komma och jobba hos dej =)

Miranda sa...

Haha, jaaaaaa jippie :) :) :)