Google Website Translator Gadget

tisdag 15 november 2011

Viggos önskelista

Viggo har skrivit en önskelista till Tomten och jag tänkte att Tomten läser säkert min blogg så jag publicerar den här.

 Bokstavspussel (detta från www.bokus.se)

 Aktivitetsleksaker som står upp, som man alltså kan ha framför sig när man sitter.







Lära sig krypa och gå leksaker. 


Alla leksakerna på bilderna är från www.br-leksaker.se



Så lång tid det tog mig att ta reda på titlarna på dessa böckerna, det var ett par år sen jag läste dem så minnet svek lite... Underbara böcker!! Passar utmärkt till min vilda bebis:)


Aaaah Nicke Nyfiken! Ännu mer nostalgi.



Och Barbapapa!

Och de här finurliga böckerna! (Där är ett flertal.)
Alla böcker är från www.bokus.se

Dessutom önskar sig den vilda bebisen kläder i storlek 74 eller uppåt. Färgglada kläder ska det vara! Gult! Oranget! Grönt! Rött! Inget pastelligt. Det är för mesar.

Tack för ordet, tjohopp!

2 kommentarer:

Moster Sabrina sa...

Ooo men hur ska vi veta att Tomten inte köper dubbelt ?

Miranda sa...

Haha.... ja det var ju en bra fråga :)