Google Website Translator Gadget

lördag 19 november 2011

Hoppsan då..

Jag somnade på soffan igår så det blev inget mer bloggande.

Vi var som sagt på vift nästan hela dagen igår, kollade tapeter, letade ny resväska till mig (hittade ingen till överkomligt pris - typiskt, den jag har trillar snart i bitar), promenerade i Riegrovy Sady med Ryan och Louise och så var vi en sväng i min favorit second hand affär "Beyond Retro". Jag hittade en fin kjol från sent 60-tal och en fin handväska i läder från tidigt 70-tal. Jag älskar verkligen den affären, fantastiska prylar för bara en spottstyver!
Vi såg förresten en tapet som var riktigt fin, mörkgrå med stora turkosa blommor. Eventuellt blir det den, kommer att se fräscht ut med vita väggar.

Idag ska jag julpynta lite och tvätta en maskin tvätt, i övrigt inga planer so far.

2 kommentarer:

Maminka sa...

Hello mamsegumsan,
blir säkert fint med tapeten. Här har vi 8 grader varmt, disigt och duggregn.
Hoppas ni får bättre väder i Skottland! Önskar er en fantastisk och underbar vecka. Lite, lite avundsjuk är jag faktiskt.
Längtar efter er!
Massvis med kramisar

Miranda sa...

Hej mamsen!
Vädret här är faktiskt ganska fint nu, vi har sett solen 2 dagar i rad :) Hoppas oxå att det är okej i Skottland.
Saknar er och längtar supermycket tills vi ses, bara en månad kvar!!!!
Massor med kramar