Google Website Translator Gadget

måndag 17 oktober 2011

Sovmorgon

Idag lyckades jag lura till mig en sovmorgon av Viggo. Han vaknade först vid kvart över sex och låg och trallade och pratade. Jag låg blickstilla och tyst och efter en kvart tröttnade han på att jag var tråkig och somnade om till kvart över åtta. Inte helt fel.

Idag ska jag och Viggo gå på pyjamasjakt. Alla hans pyjamaser är antingen alldeles för små eller för stora så jag ska försöka hitta åtminstone 3-4 stycken gosiga pyjamaser åt honom så han slipper frysa rumpan av sig om natta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gött med sovmorgon :-)
Behöver också köpa pyamas. Det är en sån där sak som jag inte hade en aning om att man skulle behöva mängder av. De spyr ju ner allt också de små liven så man kan ju sällan änvända samma pyamas två nätter i rad.

Miranda sa...

Nej, samma pyjamas två nätter i rad är VÄLDIGT sällsynt :)