Google Website Translator Gadget

torsdag 20 oktober 2011

Klängapa

Viggo var en riktig liten klängapa igår eftermiddag, han vägrade vara någon annastans än i min armar. Ganska jobbigt. Jag försökte få honom att vila men var gång jag lade ner honom i sängen blev han megaledsen. Jag försökte även lura honom genom att lägga mig i min säng med honom framför mig, som om jag skulle amma honom, och då lyckade han somna, Men två minuter efter att jag rest mig ur sängen började han skrika igen och sen var det omöljligt att få honom att somna, han bara tittade anklagande på mig när jag försökte, haha! Nå ja, det blev ingen eftermiddagsvila men vid strax efter åtta somnade han som vanligt i sin säng och sen sov han oväntat bra i natt, vaknade bara en snabbis vid strax efter fem och somnade sen om till nu vid åtta.

Jag har haft en envis hosta som hängt med sen förkylningen, men nu börjar den äntligen ge med sig, så i morgon är det dags att ge sig ut i löpspåret igen. Jag får backa lite i programmet men det får jag väl ta, huvudsaken är att jag kommer i gång igen.

Inga kommentarer: