Google Website Translator Gadget

fredag 7 oktober 2011

Mys

Hello hello, har ni saknat mig idag?

Dagen försvann snabbt som attan. Löpning i morse, tidig lunch på stan, doktorn med Viggo (som väger 6,2 kg nu!!!), besök på VZP (tjeckiska statliga hälsoförsäkringen) för att fixa Viggos kort nu när han äntligen har ett födelsecertifikat, tandläkaren för att fixa det sista med tanden (som är helt perfekt nu, som ny!), hem och mysa med Viggosen, middag med Russell's föräldrar och nu bara lugn och ro.

Jag fyndade fett idag, en One Piece för 200 Kc! För den som inte vet vad en One Piece är så kan ni bara försöka föreställa er en stor sparkdräkt för vuxna. Fast jag köpte min på barnavdelningen, haha! Egentligen skulle jag mycket hellre fynda fina, billiga höstkläder i en storlek som passar men jag vägrar att göra det eftersom  det skulle vara som att acceptera att det är så här jag är. I stället pinar jag mig själv med att känna ångest var gång jag går till garderoben, det är det som motiverar mig till att sköta mina löppass :)

Nej, vet ni vad, nu får ni ha en skön kväll. Jag ska krypa ner i min One Piece och sippa på ett glas rött i soffan.
Adios!

Inga kommentarer: