Google Website Translator Gadget

fredag 21 oktober 2011

Jisses

Jag har svårt att hinna med att blogga nu när Viggo är så mammig, de stunder han sover försöker jag hinna med allt annat. Jag lästa att det var vanligt att de har en till sex veckor av extremt närhetsbehov runt den här åldern, precis innan nästa stora utvecklingssprång. Som tur är sover han fortfarande bra på nätterna, så det är ju tacksamt.

Viggo har börjat få lite smakisar nu. Än så länge bara en eller två matskedar i samband med att han får mjölk men det är verkligen skoj att se att han provar allt med god aptit. 

1 kommentar:

Maminka sa...

Ååhh, vad jag önskar att jag fick vara med och se när han äter dina hemlagade "smakisar"!
det är ju så mysigt att se när de små liven gapar som fågelungar!
Massvis med kramisar till er