Google Website Translator Gadget

tisdag 6 december 2011

Vilding

Viggo Vilding somnade vid 20.30 igår. Vid 5 vaknade han och gnällde lite. Normalt sett brukar jag lägga honom bredvid mig då, så somnar han om, men i morse vågade jag inte det för att det lät otäckt när han andades. Vi har ju andningslarm i hans säng så jag tyckte det var bättre att han fick ligga där. Jag var sååå nära att väcka Russell för att åka till akuten igen men jag behärskade mig, jag vet att jag är lite "överorolig" just nu. Låg på helspänn i mer än en timme innan jag slumrade till lite igen. Vid kvart i åtta vaknade Viggo och andningen lät nästan normal och han är pigg som en mört. Helt fantastiskt vilken skillnad!
Vi ska besöka den vanliga barnläkaren i eftermiddag, för att kontrollera att han är bättre. I övrigt ska den här dagen spenderas med vildingen busandes så mycket han orkar och vill, och mamman nerbäddad på soffan, den här förkylningen är går inte av för hackor :(

Inga kommentarer: