Google Website Translator Gadget

måndag 5 december 2011

Back on top

Efter lite sömn, mat och gos är mitt lilla soliga energiknippe äntligen tillbaka! Helt underbart att se honom busa och stoja igen. Det rosslar fortfarande förfärligt men det verkar inte bekomma honom särskilt mycket och han hostar inte inte lika hårt. Tack gode gud för bra och snabb sjukvård!

Innan han blev sämre igår så hann vi i alla fall med en snabbvisit på Tesco. Vi köpte julgran, julgransdekorationer  och en fin liten pulka till Viggo! Den kommer bli perfekt i januari-mars när han sitter lite stadigare och här är som allra mest snö. Jag kokade lite knäck också, men när jag höll på med det så började Viggo bli sämre så den fick inte koka riktigt så länge som jag hade tänkt, så den blev mer seg än knäckig. Jag får fortsätta med julgodiset senare i veckan när både Viggo och jag mår bättre.

Inga kommentarer: