Google Website Translator Gadget

onsdag 7 december 2011

Sleeping beauty

Lillpudding ligger tar en liten morgonlur just nu. Han är verkligen mycket bättre. Hostan verkar ge sig också, han hostar upp allt slem nu.


Jag känner mig som att någon kör över mig med en ångvält men är ändå piggare och känner mig bättre.


Idag ska vi luncha med Johanna vid halv två. Johanna är den svenska tjejen som var gravid men sorgligt nog fick hon missfall för några veckor sen :(


Senare ikväll ska jag gå med Magda och girlsen på julmarknad. Vi ska bara mysa och dricka Svařak i kylan, fast i år är det tyvärr ingen snö. Förra året när jag och Magda gick på julmarknaden så snöade det som bara den så vi gick in på en pub för att värma oss. Vi är båda korta, och ser väl rätt unga ut, så vi fick visa leg! Trevligt, haha :)

Om två veckor drar vi till Schweden, lääääängtar!

Inga kommentarer: