Google Website Translator Gadget

söndag 18 juli 2010

Tick tack, tick...


Idag känner mig helt plötsligt extremt stressad.... Har rensat garderoben precis, blev 3 stora ikeapåsar att skänka till Myrorna eller nåt + 3 påsar att slänga... Det som nu är kvar har jag delat upp i sommar och vinter kläder så att jag kan packa sommar grejorna nu och ta vinterkläderna nästa gång jag åker hem. Kvar att göra =

Sälja TV, hemmabio, soffbord och så mycket som möjligt av de andra möblerna. Kolla med han som ska bo här ett litet tag om han vill använda mitt porslin och dyl, annars ska allt packas.

Idag ska jag försöka packa allt sånt som jag vet ej ska säljas eller slängas men som jag inte kan ta med mig. Jag ser verkligen inte fram emot just den här delen :(

Okej, back to work....

Inga kommentarer: