Google Website Translator Gadget

onsdag 21 juli 2010

Packa packa packa...



... är typ det enda jag gör nu. Vovven är återlämnad till dess ägare så lite lättare är det faktiskt nu, ingen som springer runt benen :)
Idag känns det bra igen, har ordnat det mesta som måste ordnas och förberett det mesta som måste förberedas. Jag känner mig galet nöjd och tillfreds med mitt beslut, tror helt ärligt att detta kommer att bli det bästa (och största!!) beslut jag tagit i mitt liv. Det märkligaste av allt är nog att det känns inte som att jag ska flytta till en helt annan stad och ett helt annat land - det känns bara som att jag ska flytta HEM! Hoppas att den känslan håller i sig även där....

Nu måste jag hitta något att äta, kylskåpstömning/skafferirensning på g!

Puss & kram på er!

Inga kommentarer: