Google Website Translator Gadget

onsdag 4 januari 2012

Julbilder

Här kommer ett litet urval av fina julbilder!


Nyvaken efter en lång resa men äntligen hos mormor och morfar!


Min mamma hade sytt en jättefin Skottlandflagga för att Russell skulle känna sig välkommen :)


Viggo med sin "moster".

Viggo med kusin vitamin Emelie.


Ville ta en bild på alla kusinerna så jag sa "ALLA TITTAR HIT NU". Som ni ser lyssnade de inte jättemest på mig.

2 av 4. En förbättring i alla fall.

Tomten!


Gladaste tomten i kommunen.

Bus med morfar!

Paketöppning, jippie!

Pyjamasbus med pappa.


Oftast är presentpappret det bästa av allt!

Bus med morbror Joakim!


Fin kusinbild!



Viggo busar med moster Sabrina!




2 kommentarer:

Maminka sa...

Lilla mamsegumsan,

du kan inte ana vad vi saknar er!
Jättefina bilder!
Kramisar

Moster Sabrina sa...

Vilka fina bilder... <3 jag är så mega glad jag fick träffa er!!! saknat dig så mkt<3 puss tiller båda två mina små älsklingar!